telewizja dami

Marta Gołębiowska

Złoty pociąg znaleziony pod Wałbrzychem? Niewykluczone!

Złoty pociąg znaleziony pod Wałbrzychem? Niewykluczone!

Na terenie powiatu wałbrzyskiego odnaleziono zaginiony złoty pociąg z czasów II wojny światowej? Tak wynika z nieoficjalnej informacji podanej we wtorek przez lokalne media: telewizję Dami i portal daminfo.pl

Kampania poza kampanią? W Radomiu na biuletyn wydano 144 tys. zł z publicznych pieniędzy

Opozycja oskarża prezydenta Radomia Andrzeja Kosztowniaka z PiS o prowadzenie kampanii za publiczne pieniądze. Wydany przez miasto biuletyn kosztował 144 tys. zł. - To jakby za nasze pieniądze 4,5 mln wyborczych ulotek trafiło do naszych skrzynek - powiedział radomskiej telewizji Dami Mateusz Tyczyński z PO. Podobnych przypadków jest więcej.

Kandydatem PO na prezydenta Radomia będzie Piotr Szprendałowicz

Kandydatem Platformy Obywatelskiej w jesiennych wyborach na prezydenta Radomia będzie Piotr Szprendałowicz, członek zarządu województwa mazowieckiego.

Vectra kupi Śląską Telewizję Kablową

Kablowa - ma ich ponad milion. To kolejna duża inwestycja Vectry - w 2003 r. przejęła od Polsatu Telewizję Kablową Dami (ok. 100 tys.abonentów). Firma nie ujawnia, ile kosztowało ją przejęcie. Podaje jedynie, że wartość abonenta ŚTK została wyceniona podobnie jak w przypadku Dami. Według nieoficjalnych

Sąd: kandydatka Ruchu Palikota nie może mówić, że kandydatka PO należała do PiS

Kielecki sąd rozpatrywał sprawę w trybie wyborczym na wniosek Okły-Drewnowicz. W poniedziałek, w audycji "Kwadrans Polityczny" w lokalnej telewizji Dami w Skarżysku-Kamiennej, Strzelec - startująca do Sejmu z trzeciego miejsca listy Ruchu Palikota w Świętokrzyskiem - powiedziała, że Okła

Mazowieckie.Debata kandydatów do Parlamentu Europejskiego

kadencji PE. Jak powiedział, "taka wiedza jest dla niego bezużyteczna". Debatę zorganizowała Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu, Telewizja Dami oraz Gazeta Wybiorcza.

Wybory zostały sprzedane?

Wybory zostały sprzedane?

. ludzi więcej! Występując o unieważnienie wyborów, sztaby Lubińskiego i Wilda oparły się na relacjach lokalnych telewizji - TV Dami i Twoja TV. Na ich filmach widać kręcące się wokół komisji wyborczych grupki ludzi. Co jakiś czas ktoś do nich podchodzi, chwilę rozmawia i idzie głosować. Po wyjściu wraca

Debata jedynek z list kandydatów do PE

Wikińskiemu (SLD) czy Markowi Czarneckiemu (koalicyjny komitet wyborczy Porozumienie dla Przyszłości - Centrolewica). Organizatorami debaty, która odbędzie się w auli WSH przy ul. Traugutta 61, są: Wyższa Szkoła Handlowa, "Gazeta Wyborcza" oraz Telewizja Dami. Początek o godz. 18. Wstęp wolny

Ewa Kopacz pozywa do sądu Marka Suskiego

Ewa Kopacz pozywa do sądu Marka Suskiego

pracy w muzeum" - oświadczyła Kopacz. "To bardzo osobisty i bardzo zły klip, mający pokazać, jak to PO bezwzględnie postępuje z ludźmi" - dodała. Zdaniem posłanki PO, "jeszcze bardziej drastyczny" jest drugi klip wyemitowany przez telewizję kablową Dami. "Pójdę z nim do

W Wałbrzychu minimalna wygrana Piotra Kruczkowskiego

W Wałbrzychu minimalna wygrana Piotra Kruczkowskiego

Dobrzyński, biuro odebrało zgłoszenie o możliwości kupowania głosów. Materiały w tej sprawie w ubiegłym tygodniu wyemitowały lokalne telewizje: Dami i Twoja TV. - Rzeczywiście razem z wydziałem ds. zwalczania korupcji Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu prowadzimy postępowanie z sprawie przestępstwa

Nowe dowody w sprawie kupowania głosów w Wałbrzychu

Nowe dowody w sprawie kupowania głosów w Wałbrzychu

prokuratury i zeznała, że kupowała głosy dla kandydatów PO i Kruczkowskiego. Zmienionym komputerowo głosem opowiedziała o tym też w lokalnej telewizji Dami. Ale 20 grudnia zmieniła zeznania. Napisała oświadczenie, w którym stwierdza, że do złożenia obciążających sztab PO zeznań namówił ją Robert S., który

Aster: mamy BBC Prime i TV

. Grupa Aster jest ostatnim z większych operatorów telewizji kablowej w kraju, którzy włączyli BBC Prime do swojej oferty. Już wcześniej ten brytyjski kanał pojawił się m.in. w sieciach UPC Telewizja Kablowa, Multimedia Polska oraz Dami [obecnie jest to część grupy Vectra - red.] i docierał do ok. 1,5 mln

Oto my - radomska ekipa "Gazety Wyborczej"

Oto my - radomska ekipa "Gazety Wyborczej"

samochody. Może kiedyś sobie taki kupię Małgorzata Rusek Najpierw była telewizja Dami, potem "Słowo", a od ponad czterech lat "Gazeta Wyborcza". I tak nie wiedzieć kiedy przemknęło 15 lat pracy w zawodzie, a ja każdego dnia mam poczucie, że ten najważniejszy temat do opisania wciąż

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów